Skip to main content

برندسازی شخصی مهندس خوشنویسان

 

 

برندسازی شخصی مهندس خوشنویسان؛ امروزه برندینگ، مشاوره تبلیغاتی و تبلیغات حرفه ای تو موفقیت شغلی افراد حرف اول رو می زنه. خیلی از افراد و صاحبین کسب و کارها دنبال این هستن که یک تصویر درست تر و واقعی تر از خودشون به دنیای بیرون ارائه بدن. تصویری که بتونه توانایی‌ها، جایگاه و قدرت شخصی اونها را تو تخصص و کارشون به صورت کاملی به نمایش بگذاره. طوری که اگر نقطه ضعفی هم دارن خیلی راحت بتونن اونو ببینن و برای برطرف کردنش برنامه‌ریزی کنن. درست مثل کاری که مهندس خوشنویسان داره در ارتباط با گسترش کارِ خودش یعنی برندسازی در زمینه تولید مواد شوینده و محصولات سلولزی انجام میده.

برندسازی شخصی یکی از فعالیت های عمده و پرطرفدار مجموعه مشاوره کسب و کار ایده است. ما در این زمینه به صورت تخصصی در کنار شما خواهیم بود تا در طول زمان و با یک برنامه دقیق و حساب شده بتونید تو حرفه خودتون بهتر شناخته بشین و به اصطلاح سری توی سرها در بیاورید. در واقع برندسازی شخصی به شما کمک می کنه با موقعیت های عالی تر و پیشنهادهای جذاب‌تری در مسیر کسب و کار خودتون مواجه بشید در واقع شرکتهای مشاوره کسب و کار زمینه ای فراهم می کنن که در هر صنف و کاری که هستید ارتباط معنادار تری با رقبا یا متخصصین حرفه خود برقرار کنید.

علاوه بر برند سازی، حرکت موفقیت آمیز در مسیر کسب وکار حتما به مشاوره بازاریابی و فروش نیاز داره. اگر دست از مشاوره تبلیغاتی بکشید و یا اعتقادی به تاثیر شرکت مشاوره کسب و کار در موفقیت خود نداشته باشید دیر یا زود با پیچ و خم های صعب العبور کسب و کارتون مواجه می شید. مشاوره فروش و بازاریابی یکی از راه های درست و اصولی شناخت بازار و مشتریه. این سیستم به شما میگه که چطور باید این پیچ و خم ها را پشت سر بگذارید. جای تعجب ندارد که وقتی علت موفقیت یا شکست خیلی از شرکت های بزرگ را ارزیابی می کنیم به نوع ارتباط اونها با بهترین مشاور کسب و کار می رسیم. تبلیغات صحیح و برنامه ریزی حساب شده به شما می گه که چطور در یک پروتکل تجاری به هدف خودتون نزدیک تر بشید.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!