Skip to main content

از ایده تا کارگاه 

 

 

از ایده تا کارگاه؛ این روزا تا کسی می خواد یه کار تازه راه بندازه یا کسب و کار خودشو کمی توسعه بده، اطرافیان سریع ازش می پرسن «چقدر سرمایه داری؟!» سوالی که اگه چند سال پیش از آقای مهدی خانی پرسیده می‌شد شاید بخاطر این که جوابی براش نداشت الان چنین کارگاه تولیدی رو تو صنعت عملیات حرارتی این چنین پویا و فعال سرپا نگه نداشته بود! البته که داشتن سرمایه یه اصل خیلی مهمه و می تونه کسب و کار شمارو با سرعت بیشتری گسترش بده اما به نظر من برای خیلی از مشاغل در اولویت نیست! وقتی کتاب زندگی کارآفرینان نمونه کشور یا افرادی مثله آقای مهدی خانی رو ورق می‌زنیم می‌بینیم چندان سرمایه ای برای شروع کار نداشتن و اتفاقا از راه تسهیلات و وام راه موفقیت کسب و کار خودشونو باز کردن.

اون چیزی که در گام اول مهمه داشتن علاقه و الزامات کار هست. در گام بعدی خلاقیت و نوآوری خود شماست که مسیر رشد رو براتون هموار می کنه و باعث میشه درآمد قابل قبولی رو برای خودتون دست و پا کنید. قطعا شرکتهای مشاوره کسب و کار در این مسیر راهنماهای خوبی برای رسیدن شما به اهداف شغلی و مالی تون هستند. یکی از فرآیند های شرکت مشاوره کسب و کار  هدف گذاری بر روی کسب و کار شما و ترسیم راه‌هایی برای رسیدن به این اهدافه. یه مشاوره تبلیغاتی خوب، باید بتونه با کمترین ضرر شما را از بحران های کاری و مالی نجات بده. از طرفی ارائه راهکارهایی موثر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی از دیگر وظایف بهترین مشاور کسب و کار در این گونه موسساته. اینها تنها بخشی از نتایج مشاوره کسب و کار و مشاوره بازاریابی و فروش در کسب و کارهای مختلفه. در صورت اعتماد به یه شرکت مشاوره کسب و کار  متخصص، مطمئنا از  تحلیل جامعه هدف، شناسایی رقبا، مشاوره در زمینه برندینگ و…. افق های جدیدی در پیش روی شما برای توسعه کسب و کارتون ایجاد میشه. اینها عواملی هستند که در موفقیت کاری آقای مهدی خانی و عملی شدن ایده های نابش بی تاثیر نبود. 

ثروتمندی از یک «فکر» شروع می شود! میزان ثروتمندی تو، توسط افکار ذهنت محدود می شوند. ایمان، این محدودیت ها را از بین می برد. ناپلئون هیل

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!