Skip to main content

چند و چونِ صادرات در کارگاه بازاریابی صادراتی 

By بهمن ۱۳, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

چند و چونِ صادرات در کارگاه بازاریابی صادراتی؛  هدف از صادرات بطور کلی، سودآوری، ورود ارز به کشور و خروج کالای تولیدکنندگان داخلی از کشوره! کارگاه بازاریابی صادراتی برای افرادی مناسبه که میخوان این هدف رو به صورت اصولی دنبال کنن و به نتیجه‌ای مطلوب و رضایت بخش در حوزه صادرات برسن!یکی از پیش‌نیازهای این کارگاه، آشنایی با مفاهیم بازاریابی صادراتیه. بهرحال افرادی که تو این کارگاه شرکت می‌کنن باید یه شناخت کلی از صادرات و ابزار اون مثل کارت بازرگانی و… داشته باشن.

یه ابزار علمی و اثرگذار در شرکت مشاوره کسب و کار ایده مشاوره بازاریابی و مشاور تحقیقات بازاریابی هست که تقریبا موضوع جدید و تازه ای در حوزه خیلی از کسب و کارها محسوب میشه. واقعا چطور میشه بدون اینکه با یه مشاوره فروش و بازاریابی وارد مذاکره شد رو یه کار یا شغل با اطمینان سرمایه گذاری کرد؟ بدون اطلاعات دقیقی که بهترین مشاور کسب و کار در اختیار شما قرار می ده چطور میشه وارد دنیای پرچالش و خطرناک تجارت امروزی شد؟ افرادی که بدون توجه به اهمیت مشاوره کسب و کار  وارد عرصه خرید و فروش یا صادرات میشن نمی تونن مسیر موفقیت شغلی خودشونو تا آخر به سلامت طی کنن. هر کسب و کاری نیاز مبرم به مشاوره بازاریابی و فروش  یا مشاوره تبلیغاتی داره. مخصوصا کارها و مشاغلی که پتانسیل صادرات و عرضه کالا یا خدمات خودشونو به کشورهای دیگه دارن. همه ما می خوایم تو کمترین زمان ممکن مشتری های زیادی به دست بیاریم و فروش خودمونو گسترش بدیم. اتفاقا شرکتهای مشاوره کسب و کار برای دستیابی به همین هدف راه های تاز ه ای رو پیش پای شما باز می کنه!

 ما تو کارگاه بازاریابی صادراتی به شما می‌گیم که کدوم کشور برای محصولات  شما مقصد مناسب‌تریه!؟ چطور مشتری هاتونو پیدا کنید؟! چطور و با چه راهکارهایی اونا رو حفظ کنید و به مشتری های دائمی و وفادار خودتون تبدیل کنید؟! شما در کارگاه بازاریابی صادراتی به صورت کاملاً تخصصی یاد میگیرید  با کمترین  دردسر و حاشیه، کالا هاتونو به بازار هدف صادر کنید! از طرفی ما به شما ترفندهایی رو ارائه میدیم که بر اساس اون بتونید دایره ارتباط خودتونو با تجار خارجی بیشتر کنید و از مراودات اقتصادی سود بیشتری به دست بیارید! یکی از دلایل اهمیت مشاور تبلیغاتی هم همینه که به شما اطلاعاتی درباره مشتری هاتون می ده که شاید از هیچ منبع آگاه دیگه هرگز نشنیدید. اینها تنها بخشی از سرفصل های کارگاه بازاریابی صادراتیه که توسط موسسه  بازاریابی  ایده برگزار میشه. مطمئناً بعد از حضور در این کارگاه شما به صورت کاملاً متمایز از رقیبان خودتون وارد عرصه صادرات خواهید شد!

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!