Skip to main content

کمپین تبلیغات اسلامی نایک!

By شهریور ۴, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

کمپین تبلیغات اسلامی نایک: وقتی با یک بازار حدود ۲ میلیارد نفری روبرو هستی قطعا باید بر اساس باورها و اعتقادات آنها محصولت را Promote کنی؛ باید سعی کنی آنها را روی بازاریابی نیاز(Needs) متمرکز کنی! بعضی وقت ها در اجرای کمپین های تبلیغاتی با این مشکل روبرو هستم که کارفرما به مولفه های فرهنگی و دینی جامعه هدف اصلا توجه نمیکنه؛ این در حالیه که به طور قطع، حیات و ممات یک کمپین تبلیغاتی در درک دقیق همین مولفه ها است! کاری که نایک در تبلیغات اسلامی خودش می کنه می تونه یه الگو باشه برای تبیین بهتر این موضوع که به اعتقادات مشتریانت احترام بذار! و سعی کن بتونی براشون یک دریچه جدید به استفاده از محصولت باز کنی؛ شعار تبلیغات اسلامی نایک ” if you have a body you are an athlete” یک تابو شکنی اساسی هستش!

در این تبلیغ، زن مسلمان سعی میکنه به نسل بعدی خودش این رو القاء بکنه که باید تابوها رو بشکنه! دختر بچه تقلا می زنه و بالاخره داد می زنه ” I’m doing it ” و مادر بهش میگه ” Don’t stop now ” و این یعنی یک راه و افق جدید برای یک زن مسلمان که می تونه ورزشکار هم باشه!

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده

 

شماره تماس جهت مشاوره!