Skip to main content

دیپ فیک(Deepfake) در بازاریایی محتوایی

By شهریور ۱, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

دیپ فیک در بازاریایی محتوایی: فکر کنید صبح شده و تمام دوستان و آشنایانتون بهتون مدام زنگ می زنند؛ تعجب می کنید و با خودتون می گین مگه چی شده؟! در همین حین، باز گوشیتون زنگ می خوره! گوشی رو بر می دارید و هنوز سلام نکرده بهتون از پشت خط کلی بد و بیاره میگن و بعد قطع می کنن!

چند لحظه ای حسابی تو کُپ می رید و به خودتون می گین مگه امکان داره؟ من که دیشب کلا خواب بودم! میرید سراغ صفحه مجازیتون می بینید همه چیز اوکیه و هیچ پست غیر متعارفی منتشر نکردین!
در کمال ناباوری می رید تو اکسپلورر اینستاگرامتون و می بینید یه کلیپ از شما ترند شده! کلی حرف های عجیب و غریب توش زدین که تو عقل هیچ کدوم از دوستانتون هم نمی گنجه! کلا هَنگ می کنید! نمی دونید چطوری اثبات کنید اونی که ترند شده به خدا شما نیسسسسسستید!

به این پدیده می گن Deepfake و یا یادگیری عمیق جعل کردن؛ تکنیکی که می تونه در آینده تولید محتواهای ما رو در بازاریابی محتوایی دچار چالش کنه! البته این رو از یاد نبریم که دیپ فیک در بازاریابی محتوایی می تونه خوب هم باشه!

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

 

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده

 

شماره تماس جهت مشاوره!