Skip to main content

نورو مارکتینگ را اجرا کنیم!

By اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

 

 

به بخش مغز و اعصاب کلینیک بازاریابی آقای بازاریاب خوش آمدید (:

جایی که تمامی کنش و واکنش های مغز مشتریانتان را بررسی خواهد کرد!

 

زمان زیادی از به کار گیری علم نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی در جهان نمی گذرد؛ تصور کنید وارد یک فروشگاه شده اید ولی در اصل فروشگاهی وجود ندارد بلکه یک کلینیک مغز و اعصاب است که تمام کنش و واکنش های مغز شما را در مواجه با خوراکی ها و محصولات مختلف داخل فروشگاه رصد خواهد کرد!

 

نورو مارکتینگ را اجرا کنیم!

در این کلینیک ما به دنبال این جواب هستیم که در مغز شما چه می گذرد؟ چه چیزهایی را می بینید؟ و یا بهتر بگویم به چه چیزهایی بیشتر توجه می کنید؟ و در نهایت چرا یک برند را در بین تعداد زیادی از برندهای مشابه انتخاب می کنید؟ در این کلینیک بازاریابی علاوه بر متخصصین علوم مغز و اعصاب، علمای بازاریابی و برندینگ هم شما را رصد می کنند. خلاصه شمایِ از همه جا بی خبر را بصورت کامل در رصد اطلاعاتی خود قرار می دهند (:

نمونه ای از یک آزمایش نورو مارکتینگ را که در یک فروشگاه ایتالیایی صورت گرفته است برایتان گذاشتم تا با کم و کیف آن بیشتر آشنا شوید؛ البته این هنوز شروع کار است و باید بیش از اینها در مورد نورو مارکتیگ باهم صحبت کنیم؛ اینکه چطور با استفاده از دستگاه های آی تِرکر(Eye-Tracker) به دنیای جدیدی از علم بازاریابی دست پیدا کنیم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!