Skip to main content

ماکان مهرابیان؛ تولید کننده نمای فوق سبک

 

 

ماکان مهرابیان؛ تولید کننده نمای فوق سبک؛ اصلا چه معنی داره صنعتی که ۱۰۰ سال از عمرش در اروپا می گذره هنوز وارد کشور ما نشده باشه؟ احتمالا این سوال جزو اولین سوالاتی هست که آقا ماکان مهرابیان وقتی ایده ورود به صنعت تولید نماهای فوق سبک به ذهنشون خطور کرده از خودشون پرسیدن و به احتمال زیاد سوالات بعدی این بوده که حالا اگه اون نماها رو وارد کنم به صرفه تره یا تولید کنم و بعد از رسیدن به جواب که گزینه ۲ بوده این نگرانی براشون به وجود اورده که آیا تولید مواد اولیه اون نماها امکان پذیر هست که بعد از ورود متوجه میشن که امکان پذیر هست اما یه مشکلاتی هم هست مثل افزایش ۵۰۰درصدی مواد اولیه که البته مشکل خاصی نیست! و امروز آقا ماکان با همه مشکلات تونسته این حرفه رو به صنعت کشورمون معرفی کنه دمش هم گرم.

البته ناگفته نمونه که شرکتهای مشاوره کسب و کار با تسلطی که به بازار داشتن تونستن آقا ماکان رو در زمینه‌های مختلفی مثله بررسی بازار، شناخت مشتری، سرمایه گذاری، تحلیل رقبا و …. راهنمایی کنن. این تجربه ایه که آقای مهرابیان داشته و حالا معتقده مشاور تبلیغاتی یا مشاوره فروش و بازاریابی نقش خیلی کلیدی تو موفقیت اون از همون ابتدای کار بر عهده داشته. واسه همین به جوونا گوشزد می کنه اگه می خوان واسه اولین بار پا به یه عرصه جدید شغلی بزارن بدون مشاوره تبلیغاتی یا مشاوره بازاریابی و فروش ممکنه مجبور بشن هزینه‌های جبران ناپذیر مالی و زمانی زیادی رو پرداخت کنن. دریافت یه مشاوره تبلیغاتی تخصصی و حرفه‌ای می‌تونه مسیر رو برای هر کارآفرینی روشن کنه و راهنمای کارآزموده کسب و کار اون باشه.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!