Skip to main content

قیر بی ارزشی که سر از بازارهای جهانی درآورد!

 

 

قیر بی ارزشی که سر از بازارهای جهانی درآورد! آقای حسن کارگر صنعتگر موفق حوزه قیر و فرآورده‌های نفتیه که حرفای زیادی تو این حرفه واسه گفتن داره! قدیم ها با این که می دید این ماده سیاه چندان ارزشی تو بازار نداره، کسی سمتش نمیاد و خیلی ها سرمایه‌گذاری تو این حوزه را بر نمی تابن، اما تصمیم گرفت قدم محکمی تو مسیر توسعه این صنعت برداره و نقش کوچیک اما تاثیرگذاری تو اشتغال جوونای ایرانی، رونق کسب و کار و گردوندن چرخه اقتصاد این کشور داشته باشه. خودش میگه تو مسیر پر از پستی و بلندی های کسب و کارش شرکتهای مشاوره کسب و کار بهش یه فرصت عالی داد تا بتونه ایده هایی که واسه برطرف کردن چالش های شغلی و کاریش داشت و سریع تر بشناسه.

واسه همین الان به جوونا توصیه می کنه که همون قدم اول قبل از شروع کار و ورود به بازار به کمک ابزار و اطلاعاتی که مشاور تبلیغاتی یا مشاوره فروش و بازاریابی در اختیارشون قرار می ده آینده شغلی شونو تضمین کنن. تجربه آقای کارگر و آن چه که با مشاوره تبلیغاتی یا مشاوره بازاریابی و فروش به دست آورده نقش کلیدی تو موفقیت امروزش داشته که نمی تونه وقتی پای صحبت باز می شه از اون حرف نزنه و به جوونهای دور و برش این روش ها را توصیه نکنه و نگه که دریافت یه مشاوره تبلیغاتی چقدر تو رونق بازارشون تاثیر گذاره.

خلاصه آقای کارگر در حد خودش تو صنعتی که به سر و سامون رسونده بود سعی کرد محصولات خودشو با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسونه و بازار خودشو بدست بیاره. البته دور نگاه آقاحسن فقط محدود به کشور ایران نمی شد. واسه همین تا همین امروز صادرات موفقی به کشورهای همسایه داشته و همچنان تلاش می‌کنه که کشتی‌های قیر خودشو به نقطه های دوردست تری تو این کره خاکی بفرسته.هر کس واسه سربلندی نام ایران در حد خودش می تونه یه قدم مهم برداره. این هم روش این کارآفرین با غیرت ایرانیه که با حرفه خودش و با صنعت کارآمدش و البته مرغوبیت محصولی که تولید می کنه بخشی از نمایش قدرت تولید ایرانی تو منطقه که نه، تو کل دنیا باشه.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!