Skip to main content

کجا صادر کنیم؟

 

 

کجا صادر کنیم؟ حالا دیگه وقتشه تو ایران واحدهای صنعتی و صنایع گوناگون توجه جدی تری به بازاریابی صادراتی و مشاور تحقیقات بازاریابی داشته باشن. بدون داده های موثر مشاوره بازاریابی و نتایج شگفت انگیز ارتباط با یه مشاور تبلیغاتی حرفه ای، هیچ کارفرما یا تولید کننده ای درک کاملی از بازار نخواهد داشت. خیلی از صاحبان صنایع و تولید کننده ها می خوان بدونن محصولاتشونو کجا باید صادر کنن؟ بازار هدف شون کجاست؟ از مبادلات با کدوم کشور درآمد بیشتری عایدشون میشه یا کجا می‌تونن فروش بیشتری را تجربه کنن؟! در واقع مشاوره فروش و بازاریابی یا بازاریابی صادراتی با بررسی دقیق مولفه های بازار به شما کمک می کنه پاسخ های صریح و روشنی برای این سوال ها پیدا کنید!

رسالت شرکت مشاوره کسب و کار ایده هم همینه! ایده با بازاریابی صادراتی و مشاوره بازاریابی و فروش، واحدهای تولیدی و صنایع مختلف رو به سمت بازار اصلی اون ها در کشورهای مختلف هدایت می کنه! بهترین مشاور کسب و کار باعث برقراری ارتباط پویای شغل و حرفه شما با مشتریان به عنوان یه عامل مهم در هر شرکت یا سازمانی میشه! باور به تیم مشاوره کسب و کار ایده اگر با کمی چاشنی صبر و تحمل تولید کننده ها و صنعتگرا همراه بشه قطعاً نتایجی رو به دنبال خواهد داشت که مایحصل آن درآمد عالی، اشتغال زایی و فروش کارشناسانه محصولات و خدمات اونهاست!

چرا میگم باور به موسسه ایده مهمه؟! قطعاً یکی از دلایلم اینه که شرکتهای مشاوره کسب و کار هنوز جایگاه درخور و شایسته ای در کشور ایران پیدا نکرده! طوری که موسسات مشاور تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صادراتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسه!

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!