Skip to main content

تفاوت بازار الله بختکی با بازار هدف!

By بهمن ۲۰, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

تفاوت بازار الله بختکی با بازار هدف! مشاوره تبلیغاتی و بازرایابی صادراتی شاید در نگاه اول یک فرآیند طاقت فرسا و خسته کننده باشه؛ طوری که خیلی از صاحبین مشاغل، تولید کننده ها و صنعتگرهای مختلف حوصله ورود به این حوزه را نداشته باشن. مخصوصا وقتی متوجه بشن روش های مشاور تحقیقات بازاریابی چیه و چطوری با تشکیل گروه های تخصصی برای تمرکز بر بازار هدف، تحلیل مشاهدات و انجام مصاحبه های دقیق و عمیق برای به دست اوردن داده های مربوط به حوزه های کسب و کار اونها پیش میره حالا به اینها هزینه مشاور تبلیغاتی رو هم اضافه کنید. از طرفی مشاوره فروش و بازاریابی یک کار یک شبه نیست و باید واسش وقت گذاشت! شاید اصلا برای همینه که این علم بین المللی جایگاه چندانی تو کشور ایران نداره و خیلی ها ترجیح میدن با آزمون و خطا پیش برن یا به قول قدیمی ها الله بختکی و بدون هیچ مشاوره کسب و کار ی وارد بازار ناشناخته داخلی و خارجی بشن و پی همه چی رو به تن خودشون و کسب و کارشون بمالن!

اما قطعا اونهایی که می خوان  یه تجارت سودآور و نون و آب دار را با یه طول عمر طولانی هم در داخل و هم خارج از کشور تجربه کنن قدر این علم و ارتباط با شرکتهای مشاوره کسب و کار متخصص را می دونن و هرگز  از انجام مشاوره بازرایابی و فروش صرف نظر نمی کنن. تصمیم گیری درباره شغل و کسب وکار اونقدر مهم هست که شما رو از داده های کمی و کیفی و اطلاعات دقیقی  که بهترین مشاور کسب و کار از بازار هدف در اختیارتون میذاره بی نیاز نکنه! پیشنهاد موسسه مشاوره کسب و کار ایده تجزیه و تحلیل رقابت و بررسی مولفه بازاریابی صادراتی حوزه فعالیت شما به کمک تخصص و تجربه این شرکته. یادتون باشه شما هر چقدر هم در زمینه شغلی خود تجربه داشته باشید یا به قول معروف استاد باشید اما موارد زیادی در کسب و کار شما رخ می دن که هیچ کنترل یا تسلطی بر آن نخواهید داشت.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!