Skip to main content

منصورخان در بستنی منصور

 

 

منصورخان در بستنی منصور؛ منصور خان یک پهلوان داش مشتی و لوتی است؛ کسی که بیش از ۴۰ سال است آوازه بستنی هایش در کل تهران و حتی ایران پیچیده است. کمتر کسی است که اسم بستنی منصور را در تهران نشنیده باشد؛ چند باری از کنارش رد شده بودم و با رفقا از بستنی هایش هم خورده بودیم ولی خود منصور خان رو از نزدیک ندیده بودم. جالب ترین بخش جلسه امروزم با منصور خان این بود که ایشون خیلی خیلی رئوف و مهربانن، وقتی می خواستن خاطرات قدیمی رو برامون مرور کنند از نبود رفقای قدیمیشون به گریه می افتادند.

اما دلیل موفقیت منصورخان و بستنی های با کیفیتش تو بازار رقابتی امروز چیه؟ امروزه دیگه همه می دونیم چقدر شرکتهای مشاوره کسب و کار می تونن نقش مهمی در توسعه همه جانبه کسب وکارهای نوپا یا قدیمی داشته باشن. در واقع آن چه از شرکت مشاوره کسب و کار یا ارتباط مدام با بهترین مشاور کسب و کار نصیب صاحبان مشاغل مختلف می شه قابل قیاس با افرادی نیست که نسبت به این موضوع بی اعتنا یا بی اعتماد هستن! آقا منصور هم حرف های زیادی در این زمینه واسه گفتن داشت. با قاطعیت می گفت مشاوره فروش و بازاریابی یا مشاوره تبلیغاتی راهکارهای تخصصی در حوزه ورود به حرفه بستنی فروشی به او ارائه داده. برای همین تونسته انقدر تو هدف گذاری واسه توسعه کسب و کارش و راه‌های رسیدن به اون موق عمل کنه.

راستی وقتی با صحنه کبوترهای روی بام بستنی فروشی منصور روبرو شدم جا خوردم! ولی وقتی خاطرات منصورخان رو شنیدم دیدگاهم نسبت به کفتر بازی عوض شد؛ کفتر بازها هم برای خودشان یک سبک و نحله فکری خاص دارند؛ بعضی هاشون در عین گمنامی کارهای بزرگی کرده اند که شاید خیلی از ما انتظار شنیدنش رو نداشته باشیم! چه زیبا گفت پیامبر(ص) که خداوند تبارک و تعالى، به چهره ها و دارایی هاى شما نمى نگرد، بلکه به قلب ها و اعمال شما مى نگرد.

 

إنَّ اللّه َ تبارکَ وتعالى لا یَنظُرُ إلى صُوَرِکُم ولا إلى أموالِکُم ولکنْ یَنظُرُ إلى قُلوبِکُم وأعمالِکُم .

 

یادتون باشه بحران و چالش در هر کاری یه امر ناگزیر و اجتناب ناپذیره! اما مشاوره کسب و کار یا مشاوره بازرایابی و فروش استراتژی های بی نظیری برای خروج از بحران های مختلف کاری برای شما پیش بینی کرده. پس نگران فراز و فرودهای مسیر کاری خودتون نباشید و با ارتباط با یه مشاور تبلیغاتی خبره، ایمن و مطمئن کار کنید و به آینده روشنی که برای خودتون تداعی کردید هر روز نزدیک تر بشید.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!