Skip to main content

معرفی بهترین ابزار برای صادرات

By اسفند ۳, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

معرفی بهترین ابزار برای صادرات؛ مشاوره فروش و بازاریابی و مشاوره تبلیغاتی یه نوع فرآینده که کمک می کنه علاوه بر برجسته شدن کالا یا خدمات تولید کنندگان و صنعتگران، این کالا و خدمات از طریق ضوابط تعریف شده ای به دست مشتری یا مصرف کننده برسه. شرکت مشاوره کسب و کار با استخدام متخصصین این حوزه پیشنهادهای کاربردی و موثری از جمله ورود جدی به حوزه دیجیتال مارکتینگ و … برای توسعه کسب وکار شما به بهترین شکل ممکن ارائه می دن. حتما شما هم به عنوان یه واحد تولیدی، یه سایت اینترنتی دارید یا حداقل تو یکی دوتا از پلتفرم های اجتماعی، بصورت جدی فعالیت می کنید. شاید دنبال کننده های زیادی هم داشته باشید اما مسئله اینه که شما رو حوزه «دیجیتال مارکتینگ» چقد به عنوان یه منبع کسب درآمد حساب باز کردید؟ خیلی ها با وجود حضور فعال در فضای اینترنت، بازم به این مقوله اعتقاد چندانی ندارن و بیشتر تمرکزشون رو خرید و فروش حضوری و ارتباط رودررو با مشتریه!

جالبه بدونید که بازاریابی دیجیتال ابزاری هست که به شما کمک می کنه فعالیت هاتون در فضای مجازی کاملا هدفمند باشه. مثلا بیشتر بازدید کننده های شما افرادی باشن که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارن و دیر یا زود به مشتری های واقعی تون تبدیل میشن. اما آیا طی کردن مسیر بازاریابی و استفاده از این ابزار به تنهایی ممکنه؟ مشاوره تبلیغاتی یا مشاوره کسب وکار در این زمینه می تونه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بده! در واقع بهترین مشاور کسب و کار با توجه به نام تجاری، هویت بصری، نمایش برند، و نحوه ارتباط شما با مشتریان داخلی و خارجی سریع ترین راه ممکن برای فروش بیشتر خدمات یا کالای شما را پیدا می کنه. به طور کلی پایه شرکتهای مشاوره کسب و کار بر این اصل استوار شده که اگر شما به عنوان یه تولیدکننده یا صنعتگر محصول باکیفیتی ارائه بدین و یا خدمات ارزنده ای داشته باشین و بهترین قیمت را برای آن اعلام کنید بدون شک مشتریان خود را در هرجایی از دنیا به راحتی پیدا می کنید. شرکت ادلان تولید کننده اکسسوری های آشپزخانه، با استفاده از همین ابزار، در حال حاضر یکی از پیشتازان حوزه صادراته. در واقع چیزی که نظر مشتری های خارجی شرکت ادلان رو جلب کرده تولید محتوای فاخر این شرکت از فرایند تولید، نحوه بسته بندی یا ارسال محصولاتش هست.

شما هم اگر میخواین به حوزه صادرات ورود موفقی داشته باشید و مخاطبان تفاوت شما را به عنوان یه تولید کننده واقعی با دلال های بازار بدونن باید رو بحث بازاریابی دیجیتال، بازاریابی صادراتی و کمک های مشاوره کسب و کار  حساب ویژه ای باز کنید.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!