Skip to main content

مردی برای روزهای سخت

 

 

مردی برای روزهای سخت؛ باید مویت را در راه تولید ایرانی سفید کرده باشی تا بدانی بعد از سال‌ها تلاش، دوندگی های بی وقفه و هموار کردن مسیر تولید و کالای ایرانی، چگونه یک سنگ بزرگ که معلوم نیست از کجا سر راهت قرار گرفته است خستگی را به تنت برمی گرداند و دستهای زحمت کشیده ات را زیر چانه‌ات می‌گذارد که حالا چه کنم؟!!

حاج ناصرتحسینی اما مردی نبود که کمر خم کند و زیر بار کاغذهای سیاهی برود که از این سازمان به آن اداره بخشنامه می‌شد! اصلاً حاج ناصر مرد همین روزهای سخت بود. می دانست که وقتی ایران را در طراحی و تولید اتصالات جوشی فولادی بر سر زبان کشورهای منطقه بیاندازد، هیچ کس به او دست مریزاد نمی‌گوید که هیچ! هرچه بافته است را پنبه می کنند! او می دانست…. برای همین از سوی کم، ولی تاثیرگذار چشم هایش هنوز هم امید و زندگی و تلاش برای تولید و اشتغال جوانان این سرزمین بارقه می زند! کار مدتی تعطیل شد! نمی دانم چرا ولی فکر می کنم گرد و خاک دستگاه‌های کارخانه حاج ناصر بیشتر به چشمش آمد تا گرد پیری روی صورت پر از امید ش!

از این مانع تراشی های که برای آقای تحسینی بزرگ ایجاد کرده اند که بگذریم موفقیت در هر کسب و کاری چالش ها و فراز و فرود های زیادی دارد. با این اوصاف چه راه حلی بهتر از مشاوره کسب و کار می تواند چشم و گوش صاحبین مشاغل نوپا یا سنتی را باز کند و به آنها نشان دهد چه موانع یا دست اندازهایی بر سر راهشان است. استفاده از تجربه، تخصص و راهنمایی های شرکتهای مشاوره کسب و کار یا مشاور تبلیغاتی، یکی از عوامل موفقیت آمیز بودن کسب و کارهای امروزی و شکست همه سدها و موانع کوچک و بزرگی است که خواسته یا ناخواسته در مسیر هر شغلی قرار می گیرد. مشاوره بازرایابی و فروش صریحا به شما می گوید ایده ای که در ذهن یا روی کاغذ دارید چقدر قابلیت اجرایی شدن در بازار رقابتی امروزی را دارد.

این روزها دست های حاج ناصر خسته است اما نه برای برداشتن سنگ هایی که بر سر راهش انداختند. او همچنان امیدوار است که بتواند مسیری را که از ابتدای جوانی با هزار امید و آرزو در راه توسعه این کشور آغاز کرده بود ختم به خیر کند. و همین حاج ناصرها هستند که ما را با همه سنگ اندازی ها، موانع تولید و مشکلات تو در تو به این باور قلبی می رساند که باز هم میشه کار کرد! توصیه ویژه حاج ناصر تحسینی به جوانان جویای کار و صاحبین مشاغل ، در پیش گرفتن سیستم های نوین رونق کسب و کار مانند مراجعه به شرکت مشاوره کسب و کار یا مشاوره فروش و بازاریابی در دستیابی سریع تر به اهداف شغلی شان است.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!