Skip to main content

شیوه تبلیغاتی نایک در اینستاگرام چگونه است؟

By فروردین ۲۶, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

یکی از اشتباهات رایج دوستانی که قصد اجرای یک کمپین تبلیغاتی دارند این است که می خواهند خواص باشند و همه جامعه هدفشان آنها را ببینند! در جلسات مشاوره برندینگ و بازاریابی صنعتی، با این موضوع زیاد مواجه می شوم که دوستان می گویند ما می خواهیم خاص باشیم و به ما یک برنامه پروموشن خاص بده تا همیشه تو ذهن مخاطب هدفمون بمونیم! بعد از ساعت ها توضیح در مورد بهترین ابزار پروموشن مجاب میشن که استفاده از روش های سنتی تبلیغات لزوما نمی تونه منجر به موفقیت و افزایش فروششون بشه!

شیوه تبلیغاتی نایک در اینستاگرام چگونه است؟

ممکنه برای جا انداختن برندتون کلی هزینه کنید ولی به اندازه یک الی ۲ درصد بیشتر توفیق حاصل نشه! واقعا چرا؟ جالب است خدمتتون عرض کنم بیش از ۲۱ روش تبلیغاتی مختلف وجود داره که می تونید برندتون رو تو بازار صنعتی جا بندازین؛ یکی از آنها استفاده از شبکه های اجتماعی هست! اما چطور در این حوزه فعالیت کنیم تا بهتر دیده بشیم؟ پیشنهاد می کنم به صفحات برندهای ایرانی رجوع کنید؛ پر شده از اسم محصول، لوح افتخار و …. آیا این محتواها می تونه مشتری رو تو صفحه پیج ما نگه داره!

در اینجا براتون یک مثال آوردم؛ امروز پیج نایک رو می دیدم و اینکه شیوه تبلیغاتی نایک در اینستاگرام چگونه است؟ در صفحه برند ورزشی نایک، محتوایی که محصول خاصی را نشان بدهد نمی‌بینید و به جای نشان دادن محصولات متنوعش و یا ذکر قیمت و پروموشن، کمپین فروش و غیره با ذکر داستان های کوتاهی مواجه می شوید که به راحتی یا خودتون رو در یک جایی از اون داستان پیدا می کنید و یا اینکه به یکی از اون آرزوهای تاریخیتون یک تلنگر می زنه!

از صفحه نایک با گوشیم یک فیلم کوتاه گرفتم تا شاهد گفته هام باشه و ببینید چطور این پیج ۱۰۷ میلیون نفری با مخاطب خودش در سر تا سر جهان ارتباط برقرار می کنه! شیوه تبلیغاتی نایک در اینستاگرام با خیلی از پیج های واحد های صنعتی ما فرق می کنه و فرقش هم در اینه که اونا از ما جلوترن و به این رسیدن که مخاطبشون محتوا می خواد و در کنارش محصول رو هم شاید خرید! استفاده از روش تبلیغاتی نایک در اینستاگرام بدون‌ شَک در کوتاه مدت جواب نخواهد داد! اما قطعا در بلند مدت ارتباطی عمیق و پایدار با مخاطبش بر قرار می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!