Skip to main content

سَم زدایی در کسب و کار به روش مهندس عبیری!

 

 

سَم زدایی در کسب و کار به روش مهندس عبیری! قطعاً مهدی عبیری قبل از اینکه وارد کار تولید سمپاش های کوچک و بزرگ بشه و با تولید سالانه ۲ هزار دستگاه سمپاش به جامعه بزرگ کشاورزی کمک کنه که از شر سموم و آفات گیاهی و جانوری راحت بشن و از محصولات و دستاوردهای خودشون محافظت کنن؛ ابتدا فکر و ذهن خودش رو از آفت ناامیدی و شکست و نشدن و نمیشه کارکردها سم‌زدایی کرده!! وگرنه همه میدونیم که این کارخونه سبز و پویایِ تولیدیِ آقا مهدی که با ۳۴۰ نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم داره شبانه روزی کار می کنه همینجوری بدون یک اراده قوی و پشتوانه محکم خود به خود به اینجا نرسیده!

اما مهندس عبیری چطور تونست با این اطمینان قدم در مسیر تولید بذاره. مشاوره تبلیغاتی در کسب و کار، و ارتباط پی در پی با شرکتهای مشاوره کسب و کار این امکان را به آقا مهدی داد تا در مسیر اجرایی کردن ایده های کاری و تولیدی کارخانه بزرگش بدون ترس و دلهره دست به آزمون و خطا بزنه. در واقع مشاوره بازرایابی و فروش اطلاعات موثق و تخصصی مفیدی را درباره بازار کلی تولید انواع سمپاشهای دستی و موتوری در اختیار این کارآفرین جوان قرار داد. بنابراین با کمک شرکت مشاوره کسب و کار از همان ابتدای کار تونست تصمیم‌های درست و دقیقی برای توسعه کارش بگیره. حتی تحریم‌ها هم نتونست جلوی گام‌های استوار و فکر باز آقای مهندس عبیری رو بگیره. برعکس، تحریم‌ها باعث شد که خودش آستین همت رو بالا بزنه و قطعاتی که تا دیروز وارد می‌کرد را تو کارخونه ش با بچه‌هایِ خوش فکرِ همین مرز و بوم بسازه و به خودکفایی برسه.

به قول خودش هر تولیدکننده یک خلق کننده است که میتونه بسازه و از ساخته ش حضِ دنیا را ببره! یکی از مهم‌ترین مزایای ارتباط با مشاوره کسب و کار یا مشاوره فروش و بازاریابی برای مهندس عبیری به حداقل رساندن ریسک و اشتباهات تاکتیکی در ابتدای مسیر توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی بود. آقا مهدی به عنوان یک صنعتگر موفق و کارآفرین زبده اعتقاد راسخی به پشتکار داره و میگه اصلا رمز موفقیت همینه!! داشتن پشتکار حتی مهمتر از هوش و استعداده و بلاخره تو هر کاری می تونه نتیجه‌بخش باشه! با پشتکار و هدفمند کار کردن قطعاً و همیشه میشه کار کرد.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!