Skip to main content

روغن موتور پانا در آفریقا

 

 

روغن موتور پانا در آفریقا: بدون شک یکی از مزیت های رقابتی ما در عرصه صادرات تمامی مشتقات نفتی تولید شده در کشور است؛ روغن موتور یکی از آنها است؛ بازار آفریقا به شدت تشنه روغن موتور ایران است.

یکی از شرکت های عضو opex که در طی سال های گذشته توانسته محصولات تولیدی خود را در بازار آفریقا به فروش برساند شرکت روغن موتور پردیس است. برند پانا و سایر برندهای پردیس به خوش نامی در شمال غرب آفریقا شناخته می شود. آقای علیرضا کریمی با تلاش و سخت کوشی فراوان و همچنین با داشتن یک بیزینس پلن مشخص در حوزه روغن و روانکار، توانسته به خوبی توانایی ها و شایستگی هایش را به رخ رقبای داخلی و خارجیش بکشد. نکته جالب این است که او با کار کردن در یک چاله سرویس خودش را بالا کشید و با همراهی چند شریکش توانست یک کارخانه بزرگ روغن موتور بزند.
علیرضا کریمی با برند پانا بیش از ۱۴ سال است که در کشورهایی همچون بورکینافاسو، ساحل عاج، نیجر، بنین و مالی بار خود را به فروش رسانده اند. رمز موفقیت او را باید در بازارگردی و بازارسازی هایش جستجو کرد!

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

 

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده

 

شماره تماس جهت مشاوره!