Skip to main content

ردپای ِ شکسپیر در بازاریابی و فروش

 

 

ردپای ِ شکسپیر در بازاریابی و فروش؛ وقتی کارت مشاوره کسب و کار باشه شاید خیلی وقت نکنی سری به ادبیات و هنر بزنی و هر از گاهی بیتی، شعری یا غزلی را زیر لب زمزمه کنی! اما از اونجایی که خدا هیچ وقت بنده هاشو بی نصیب نمی زاره، من حتی وقتایی که مشغول رایزنی و گفت‌وگو یا مشاوره تبلیغاتی با افراد مختلف هستم ناخودآگاه این جمله شکسپیر یا امثال اون تو ذهنم تداعی میشه که میگه «آنان که پیروز می شوند همان کسانی هستند که از مشورتِ دوستان بهره می برند»

شاید الان بگید چرا جناب شکسپیر گفته مشورتِ دوستان؟ خیلی وقتا هم میشه آدم از یه غریبه کمک می گیره و اتفاقا خیلی راحت می تونه گره های فکرشو باز کنه و سر از مشکلات کسب و کارش دربیاره!

اما غریبه یا آشنا چه فرقی می کنه وقتی «دوست» کارش اینه که به تو بگه چه فراز و نشیب هایی رو در پیش رو داری؟ چطور میتونی به هدفت نزدیکتر بشی؟ از چه راهی درآمد بیشتری به دست بیاری؟ یا از کجا باید شروع کنی که آسیب کمتری ببینی؟ واقعا وقتی «دوست» کار و شغلش این هست، دیگه چه فرقی می کنه غریبه باشه یا آشنا! شاید رو همین حساب شکسپیر گفته آدم پیروز یا بقول امروزی ها یه بیزینس منِ موفق کسی هست که اهل مشورت با دوستانه!نباید فراموش کنیم تو وضع اقتصادی کشور اونم تو چند سال گذشته، خیلی از کسب و کارها تو معرض خطر و حتی نابودی قرار گرفتن. فرقی هم نمی کنه که یه شغل یا حرفه قدمت زیادی داشته یا یه کسب و کار نوپاست!

بسیاری از مشاغل تحت شرایط مختلفی با تهدیدهای زیادی مواجه می شن. در واقع مشاوره بازرایابی و فروش و تماس با شرکتهای مشاوره کسب و کار راه درست و اصولی کنار اومدن با این تهدیدها و گذر از موقعیت های بحرانیه. مشاوره فروش و بازاریابی و همچنین کارشناسان شرکت مشاوره کسب و کار کمک می کنه آسیبهای ناشی از بحرانهای مختلف مثل کاهش ارز ، شیوع بیماری و … به کمترین میزان خودش برسه. بنابراین همیشه لازمه که از مشاورین و افراد متخصص و بهترین مشاور کسب و کار در این زمینه کمک بگیرید. فراموش نکنید که شما قراره با کمترین خطر بیشترین میزان درآمد و فروش را تجربه کنید. یه مشاور تبلیغاتی یا مشاوره شغلی خوب، شما را در راه رسیدن به اهداف اقتصادی، رشد مالی و یا شروع یه کسب و کار جدید و ایده‌آل در مسیر درستی هدایت می کنه.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!