Skip to main content

در صد کاربران ایرانی از اینترنت

 

۶۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۸۲۷ نفر (معادل ۷۵% جمعیت ایران) از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند. ۱۲ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۰ نفر مشترک اینترنت ثابت هستند. ۸۸ میلیون موبایل در کشور فعال هستند. ۵۳ درصد کاربران ایرانی از اینترنت، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. میانگین استفاده از اینترنت در روز، ۵ تا ۹ ساعت است. اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران است. این رسانه قدرتمند، ۲۴ میلیون کاربر ایرانی را مشغول خود کرده. ۴۵% کاربران اینستاگرام در ایران خانم‌ها هستند. یعنی آقایون بیشترن:)

در صد کاربران ایرانی از اینترنت

تلگرام محبوبترین پیامرسان در ایران با بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی با وجود فیلتر شدن تلگرام ۷۶% کاربران ایرانی کماکان به این نرم‌افزار وفادار هستند. بیش از ۳۱۰۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران دارای نماد اعتماد الکترونیکی در ایران فعالیت می‌کنند. حجم مبادلات مربوط به تجارت الکترونیک به بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در سال رسیده است. همه اینا رو گفتم که وقتی به آخر کلیپ رسیدین متوجه بشین بررسی سیر تحول تاریخ بازاریابی چقدر بهمون کمک می کنه تا بفهمیم بازاریابی دیجیتال چقدر مهمهِ مهمهِ مهمه

آموزش بازاریابی در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده

ما در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و بین الملل، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!