Skip to main content

خواندن روزانه ۳۰۰ فوت محتوا !

By خرداد ۴, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

 

 

افراد به طور متوسط در طول روز معادل ۳۰۰ فوت یعنی چیزی حدود ۹۱ متر محتوا رنگارنگ در اینترنت مطالعه می کنند!

از این چه نتیجه گیری می کنید؟

 

شرکت BBDO یک آژانس مطرح بین المللی در عرصه تبلیغات است؛ این شرکت در سال ۱۸۹۱ توسط جورج باتن(George Batten) در نیویورک تاسیس شد و در ادامه در سال ۱۹۲۸ از طریق ادغام با بارتون، دورستین و آزبورن(Barton, Durstine & Osborn) ماهیت جدید خود را تحت برند BBDO، که مخفف هر یک از اسامی ذکر شده بود شروع کرد.

 

خواندن روزانه ۳۰۰ فوت محتوا !

 

BBDO در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند در ۲۸۹ دفتر فعال در ۸۱ کشور دنیا دارد. مدیر عامل فعلی آن اندرو رابرتسون(Andrew Robertson) است که تمام این تشکیلات را مدیریت می کند. به تازگی در یکی از کنفرانس هایش به این مسئله اذعان کرده که توجه خوانندگان به محتواهای تولیدی بسیار کم شده و هر فرد به طور متوسط در طول روز حدود ۳۰۰ فوت یا معادل ۹۱ متر محتوا در فضای مجازی و یا وب می خواند. برای اینکه درک بهتری از ۳۰۰ فوت محتوا داشته باشید به پایین مجسمه نگاه کنید ببینید مردم پایین ان چقدر کوچک هستند! یعنی ما ندازه این مجسمه روزانه محتوا می خوانیم!

او به این امر اشاره می کند که در طول روز به اندازه طول برج آزادی در ایالت متحده محتوا می خوانیم. محتوایی که می خوانیم سطحی بوده چه بسا اگر یک ماه دیگر از ما بپرسند آن محتوا چه بود، چیزی در خاطرتمان نیست. حال در این دنیایی پر شتاب با چه تکنیکی باید تولید محتوا کرد که بالاترین میزان اثرگذاری را بر ذهن مخاطب نهایی ما داشته باشد!؟ یعنی چه کنیم تا مشتری ما را فراموش نکند؟ حالا پیدا کن پرتقال فروش را (:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!