Skip to main content

تخصصی ایرانی و درآمد دلاری؛ چی بهتر از این؟

By آبان ۱۸, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

 این دفعه که خواستید لباس‌تان را اتو کنید یا این‌بار که خواستید لباس شسته شده‌تان را به رخت‌آویز و … آویزان کنید، یک لحظه صبر کنید و به این میز اتو و رخت‌آویز و … نگاه کنید. فکر می‌کنید چنین چیزهایی که شاید از نظر شما دم‌دستی باشند، چطور تولید می‌شوند و به دست شما می‌رسند؟

 

تخصصی ایرانی و درآمد دلاری؛ چی بهتر از این؟

مدیسان عبدی، یک جوان دهه شصتی است که که با تولید همین میزهای اتو و رخت‌آویزها توانسته سری توی سرها در بیاورد. طوری که حالا کل تولیدات خودش را به کشورهای همسایه و بیشتر از همه عراق صادر می‌کند. مدیسان جوانی قانع و با پشتکار است و با همین خصوصیت‌هایی که دارد، توانسته نان سر سفره بیست نفر بگذارد. کافی است نیم‌نگاهی به فیلم تولیدات آن‌ها بیندازید تا ببینید که میزهای اتو و بندکس‌ها و رخت‌آویزها و …، با چه کیفیت و البته با چه سختی فراوانی تولید می‌شوند و راهی خانه‌های من و شما یا راهی خانه‌های شهروندان خارجی می‌شوند. مدیسان با راه‌اندازی برند ؟؟؟ خودش، حالا به ما ثابت کرده که کار، نشد ندارد و می‌شود طوری موفق شد که حتی همه تولیدات را راهی کشورهای دیگر کرد و درآمد دلاری داشت.

 

تجارت، فقط این؛ کار در اوج کیفیت، درآمد به دلار. چی بهتر از این؟

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی می باشد. بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازار، بازاریابی داخلی، بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.

 



 

Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!