Skip to main content

تحقیقات بازاریابی در عراق

By فروردین ۸, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

با لطف و همراهی شرکای خوبم در عراق کارهای بزرگی در سال ۱۳۹۹ انجام دادیم؛ از تحقیقات بازاریابی گرفته تا صادرات انواع محصولات ایرانی و غیر ایرانی… گذشته از اینکه بعضی از واحدهای صنعتی کشورمان با ادبیات بازاریابی صادراتی به خوبی آشنا نیستند و هر موقع تو جلسه ای رفتیم حداقل نیم ساعت گذشت تا بفهمانیم ما دلال نیستیم؛ و کلی وقت سوخت تا تفاوت بازاریابی و دلالی در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببندد؛ اما در کل سال شگفت انگیزی بود این کلیپ آرشیوی است؛ اون موقع هنوز کرونا نبود؛ الان که اون آب لیموی سیاه رو می بینیم؛ به خودم می گم چطوری جرات کردی بخوریش …

بخشِ جالب دیگه بازار بغداد، موضوعِ دست فروشان این بازار بود که حالِ داد زدن نداشتن و هر کسی برای خودش یک بلندگوی سیار داشت؛ عاشق عرب ها هستم کلا سخت نمی گیرن حتی تو تجارت و توسعه اقتصادی کشور کمک کرد.

 

………………………………………………………………………………………………………………………………….

درباره موسسه تحقیقات بازاریابی ایده بیشتر بدانید!

شرکت های تبلیغاتی و تحقیقاتی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت تبلیغاتی را در ایران می توان یافت که در عرصه بین المللی فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در کشورهای عراق، ازبکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای مرکزی و CIS و همچنین بعضی از کشورهای آفریقایی، می تواند به عنوان یک مشاور و یا شرکت تبلیغاتی در کنار تیم بازاریابی و بازرگانی شما باشد. ما در حال همکاری با شرکت های تبلیغاتی داخل کشور نیز هستیم و از این جهت توانایی اجرای هر نوع کمپین تبلیغاتی در موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده وجود دارد.

یکی از معظلات شرکت های تبلیغاتی و یا کانون تبلیغاتی های داخل کشور نداشتن ارتباط قوی با کشورهای همسایه برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در بازارهای هدف صادراتی است. تمرکز اصلی موسسه تحقیقات بازاریابی ایده روی دو ستون اصلی تبلیغات و تحقیقات بازاریابی است؛ دو رکن مهم در بازاریابی و فروش، شناخت دقیق از بازار هدف چه در ابعاد داخلی و یا صادراتی است. با توجه به حجم بالای صادرات ایران به کشورهای عراق، افغانستان و سایر کشورهای همسایه شمالی و جنوبی کشور عزیزمان، در طول ۷ سال گذشته تمرکز خود را روی این بازارهای هدف خارجی گذاشته ایم؛ از این جهت با عنایت و لطف پروردگار متعال توانسته ایم در عراق و ازبکستان دفتر دائم داشته باشیم و در ۱۲ کشور دیگر در قالب همکاری مشترک با شرکای تجاری خود همکاری می کنیم. شما در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده از ما تبلیغات، تحقیقات بازاریابی، فروش صادراتی و از همه مهمتر تضمین بازگشت پول صادراتی خود را بخواهید!

شایان ذکر است موسسه تحقیقات بازاریابی ایده با عنوان کارگزار و نماینده رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران می باشد؛ این صندوق یک نهاد دولتی و زیر نظر وزرات صنعت، معدن و تجارت است؛ شرکت ایده سازان بازار فردا با نام تجاری موسسه تحقیقات بازاریابی ایده به عنوان کارگزار و نماینده رسمی صندوق به شما عزیزان تضمین بازگشت ارز صادراتی را می دهد و به بیان واضح تر کالای صادراتی و قرارداد صادراتی شما را در نزد دولت جمهوری اسلامی ایران بیمه می کند!

توضیحات بالا به این معنی نیست که ما در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده از بازار داخل غافل بوده ایم؛ به لطف همکاری و همراهی دوستان خوبمان در شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های فعال در سراسر کشور در این سال ها توانسته ایم در عرصه های مختلف تبلیغاتی، پروژه های قوی را از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش کنیم؛ آن چیزی که موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده را با سایر شرکت های تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی های کشور متفاوت می کند این است که ما خدمات تبلیغاتی را در کنار تحقیقات بازاریابی ارائه می دهیم! ما به این قائل هستیم تبلیغات بدون تحقیقات بازار بی معنی است و باید قبل و بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی حتما بازار هدف خود را پایش و آمایش کنیم تا ببینم میزان آگهی از برند(Brand Awareness) ما چقدر تغییر کرده است. البته این فقط یکی از شاخص هایی است که باید هر شرکت تبلیغاتی آن را پایش کند و اساساً مولفه های اثر گذار زیادی است که باید برای برند مورد نظر رصد و پایش شود تا کمپین اثر گذار باشد!

خلاصه راحتتون کنیم حرف های زیادی برای گفتین داریم! کافی است با ما تماس بگیرید تا متوجه بشین؛ منتظر تماس هاتون هستیم. (:

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: مجری انواع پروژه های تحقیقات بازاریابی در حوزه داخلی و صادراتی

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: ارائه انواع خدمات مشاوره ای در حوزه های تبلیغاتی، بازاریابی و فروش، برندینگ و صادرات به کشورهای عربی، آفریقایی و …

آدرس دفتر شرکت: تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۳۷

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶
واتس آپ شرکت ایده: ۰۹۳۰۲۷۹۱۲۳۰

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

سایت کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: www.mrioi.comm

سایت موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: www.mrioi.com

سایت مقالات تخصصی بازاریابی صادراتی: www.mrvisitor.ir

در صورت تمایل با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

…………………………………………………………………………………………………………………………………

 



شماره تماس جهت مشاوره!