Skip to main content

بازاریابی حسی از نوع هندی

By فروردین ۱۶, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

بازاریابی حسی (Sensitive Marketing)، یعنی درگیر کردن تمام سنسورهای ۵ گانه مشتری با محصول مورد نظر! بازاریابی حسی یعنی مشتری را غرق حسِ خوب کردن! مهمترین ویژگی های بازاریابی حسی را باید در مولفه های زیر دنبال کرد:

۱ فعال کردن ارتباط دوسویه و تجربه محور با مشتری
۲ ایجاد تمایز در دیده شدن برند
۳ تقویت تبلیغات دهان به دهان بین مشتریان

دوسا(Dosa) یک غذای ترکیبی از برنج، باقالای سیاه، گوجه و … است؛ دوسا غذای محبوبِ مردم جنوب هند است؛ چندی پیش یک دکه دار خیابانی دست به یک خلاقیت منحصر به فرد زد و سبب شد این غذا و دکه او جهانی شود و کلی توریست را دور خودش جمع کند! آقای Rajinikanth با استفاده از بازاریابی حسی و تجربی خودش و ترکیب آن با چند چاشنی خلاقانه، باعث شد خیلی ها را از دور و نزدیک به سمت خودش بکشاند؛ از شاهکار او همین قدر بس که در عرض مدت کوتاهی کلیپ های گرفته شده از او بیش از ۸۰ میلیون بار در یوتیوب وایرال شده است.

عاشقِ اون مشتری های دهن به ماسکش هستم که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند …

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

 

شماره تماس جهت مشاوره!