Skip to main content

مبارزه با کرونا به سبک بالیوودی!

By اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

وقتی دومین کشور جهان از لحاظ جمعیت و هفتمین از لحاظ وسعت سرزمینی و پانزدهمین از لحاظ GDP هستی؛ خوب باید بیشتر نگران باشی که کرونا با اقتصادت چه خواهد کرد؟

هند به عنوان قویترین اقتصاد جنوب آسیا با جمعیتی ۱/۳ میلیارد نفری بعد از درگیر شدن با بیماری کرونا حال و وضع خوبی ندارد. حجم بالای بیکاری و شکست خوردن تعداد زیادی از کسب کارهای خُردش یا همان Small and medium-sized enterprises که به آنها اصطلاحاً SME می گویند، توان آن را برای ادامه راه کم کرده است.

مبارزه با کرونا به سبک بالیوودی!

بانک جهانی هشدار کوچک شدن بازار هند را دور از انتظار نداسته و از دولت هند خواسته با دادن وام های کوتاه مدت و همچنین حمایت مالی از کسب کارهای خُردش، نگذارد این کشور با بحران مالی و امنیتی شدیدتری رو برو شود. کارهای تبلیغاتی بالیوودی هندی ها رو در این دوران بررسی می کردم خیلی برایم جالب بود گفتم برای شما هم به اشتراک بگذارم ((:

پلیس هند تمام تلاش خود را می کند تا بتواند شرایط را کنترل کند. از هر ابزاری استفاده می کند حتی رقصیدن! با هر کسی با ادبیات خودش صحبت می کند! هندی های عزیز، برای تولید تیزرهای آموزشی و تبلیغاتی خودشون هم از سبک بالیوودی(Bollywood) خودشون دست بر نمی دارند ((:

  • آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
  • موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
  • ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

    شماره تماس جهت مشاوره!