Skip to main content

مشکلات بازاریابی محصولات برای کسب و کاری در مقیاس کوچک چیست؟

بازاریابی احتمالا مهمترین مخارج برای هر کسب و کاری است. بدون آن, بازار هدف شما ممکن است هیچ وقت شما, محصولاتتان را نشناسد, و یا چرا خرید از شما در این بازار رقابتی ترجیح داده می شود.  بدین ترتیب, محصول و خدمات شما بی توجه وغیرقابل خرید میشود. بازاریابی برای کسب وکاری درمقیاس خرد, چالش های خودش را دارد که باید برای موفقیت کسب کار شما مغلوب شوند.

  • تصدیق

یکی از مشکلات بازاریابی برای کسب و کار درمقیاس کوچک تصدیق است.محصول شما هرچه که باشد،تابع قوانین ومقررات مربوط به سازگاری،خلوص و تمایل می باشد. سبزیجات و شیر, برای مثال, در نواحی خاصی اجازه ی فروش ندارند مگر اینکه به صورت ارگانیک یا عاری از بیماری تصدیق شده باشند. دریافت این گواهی ها اغلب برای کسب وکاری درمقیاس خرد هزینه بر است. در حالیکه, بدون آنها, فروش محدودتر خواهد شد.

  • حمل و نقل

حمل و نقل مشکل دیگری است که کسبوکارمقیاسخرد با آن مواجه است. کسب وکار مقیاس کلان ممکن است پول یا تقاضایی برای

سفارش چنین مقداری, که هزینه ی کالاها را افزایش می دهد,نداشته باشد. این مشکلات بازاریابی را بوجود می آورد:

چگونه یک شرکت کوچک کالای مشابه ای را بفروشد که شرکت رقیب با بالاترین قیمت میفروشد و رقابتی باقی بماند؟

به این دلیل است که بسیاری از صنایع در مقیاس خرد روی فروش محصولی با کیفیت بالاتر نسبت به رقابت انبوه بازار آن, تمرکز می کنند.

  • هزینه ی تبلیغات

هزینه ی تبلیغات مشکل نهایی ایی است که کسب وکارهای مقیاس خرد با آن مواجه هستند. نمایش تبلیغات در یک صفحه ی کامل روزنامه ی یکشنبه یا تبلیغات تلویزیونی از نظر مالی برای کسب و کارهای بزرگ مشخص اصلا سخت نیست. در حالیکه چنین هزینه هایی برای کسبوکارهای مقیاسخرد به طور بدیهی گران است. بنابراین, بسیاری از طریق ایجاد مشاغل برای تقسیم هزینه های تبلیغات یا استفاده از تبلیغات محلی و کلمه های مصطلح این معضل را دور می زنند.

شماره تماس جهت مشاوره!