Skip to main content

یک مشاوره بازاریابی موفق

By آبان ۱۷, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

همه دوست دارند مردم از آنان تعریف کنند

 

در زیر این آسمان بزرگ، تنها یک راه وجود دارد تا بتوان فردی را وادار به انجام کاری کرد و آن ایجاد میل و علاقه در فرد برای انجام دادن آن کار است. شاید شما بتوانید بزور اسلحه، شخصی را وادار کنید ساعت مچی ارزشمند خود را به شما بدهد و یا بتوانید با تهدید و ارعاب، کارگری را وادار به کار کنید اما همه اینها تا زمانی جواب می دهد که شما به آنها پشت نکرده باشید و باید مثل آن معلمی باشید که به شاگردش گفت: برای تنبیه تو گوشت را می گیرم و دور کره زمین می چرخانم تا همه متوجه عمل زشت تو شوند و در جواب شاگرد خنده ای کرد و گفت: استاد در این صورت شما هم باید همیشه با من باشید. بله وقتی دیگران را به عنوان یک منبع و ثروت نبینید چاره ای ندارید جز اینکه همیشه آویزان آنها باشید و از این نگران باشید که نکند به شما خیانت کنند.

آرزوی مهم بودن

به گفته پروفسور جان دیوئی فیلسوف مشهور آمریکایی، عمیق ترین اشتیاق در نهاد و سرشت بشر همانا “آرزوی مهم بودن است”. آبراهام لینکلن رئیس جمهوری که به تاریخ برده داری آمریکا خاتمه داد، در تأیید کلام جان دیوئی می گوید ” همه دوست دارند مردم از آنان تعریف کنند”. ما تحسین دیگران را دوست داریم و مایلیم که همه قدر و اعتبار ما را بدانند. ما تشنه ستایش بی ریا و صمیمانه هستیم و افسوس که کمتر این نعمت حاصل می شود. یک مشاور بازاریابی موفق باید بداند که در مواجه با مشتریان خود قرار نیست فقط خوب حرف زدن خود را نشان دهد و یا خدمات خود را بفروشد، بلکه باید به منزلت و جایگاه مشتریان خود توجه کند و به راحتی حریم ها را نشکند بلکه با تیزهوشی و فراست به دل مخاطب خود نفوذ کند و این جمله لینکن را فراموش نکند که همه دوست دارند برای موفقیت هایشان مورد ستایش و تحسین قرار بگیرند!

 

آموزش بازاریابی در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده

ما در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و بین الملل، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

شماره تماس جهت مشاوره!