Skip to main content

یه استخدامِ رویایی!

 

 

یه استخدامِ رویایی! یه نیرویِ فروش چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟ آیا داشتن مهارت و ارتباطِ اجتماعی هم لازمه؟ از یه شرکت مشاوره کسب و کار حرفه ای چه کمکی در این زمینه ساخته است؟ بهترین نیرویِ فروش چطور میتونه میزان درآمد یه شرکت رو بالا ببره؟ اصلا مدیریتِ درستِ عملیات فروش از عهده چه کسی با چه شرایطی بر میاد؟ آیا مشاوره تبلیغاتی هم بر پروسه فروش تاثیر گذاره؟ اینها سوالاتی هستن که خیلی از کارفرماها می پرسن و می خوان راجبش اطلاعاتِ دقیقی داشته باشن! از طرف دیگه کارجوهایی را در نظر بگیرید که بیخِ گوش همین کارفرماها دارن دنبال یه شرکتِ متعهد و کاربلد میگردن تا با خیال راحت برای کارشون وقت بذارن و توانمندی هاشونو ثابت کنن. همون طور که می بینید همه به دنبال یه استخدام رویایی هستن! چه کارفرما چه کارجو! بنابراین واسه اینکه مشکل خاصی نباشه و چرخِ کار و درآمد و فروش بچرخه یکی باید دست اینها رو بذاره تو دست هم! اما واقعا مسئله به این آسونی نیست! وگرنه چرا تو کاریابی و استخدام انقد معادلاتمون اشتباه از آب در میاد؟ دقیقا کجای کار اشتباه می کنیم؟ از کی مشاوره می گیریم؟ یا…

من با اعتقادی که به این جمله «دالنور روزولت» دارم که میگه آینده متعلق به کسانی است که رویای خود را باور دارن؛ پیشنهادم این هست که شما همچنان دنبال یه استخدام رویایی باشید اما این بار به شرطها و شروطها!!!!

قبل از هر چیز کارفرماها باید به مقوله مشاوره کسب و کار به عنوان یک شاه کلید اصلی برای توسعه حوزه کاری خودشون فکر کنن. مشاوره فروش و بازاریابی و شناخت درست بازار حتی بر استخدام نیرهای حرفه ای و کارآزموده هم تاثیر گذاره. چون این علم نوپا، خط و مشی هایی رو در اختیار شما قرار می ده که می تونید با اون سیاست های حرفه ای خودتون رو رهبری کنید، تصمیمات درستی بگیرید و در کل فروش بالا و درآمد رضایت بخشی را تجربه کنید. همه تلاش بهترین مشاور کسب و کار اینه که راهی پیدا کنه که بر اساس اون توجه مخاطب به سمت برند شما جلب بشه. در واقع اهداف، چشم‌انداز و ارزش‌های برند شما در دل راهکارهای مشاور تبلیغاتی شما مشخص می‌شه. از طرفی با توجه به اینکه استراتژی‌ و سیستم های مشاوره بازرایابی و فروش مدام در حال تغییر هستن، ارتباط با یه موسسه مشاوره بازاریابی که خودشو با آخرین متدهای روز دنیا تطبیق داده باشه از اهمیت ویژه ای برخورداره. مشاوره تبلیغاتی به معنی تولید محتوا و دستیابی به داده هاییه که آگاهی افراد را نسبت به محصولات یا خدمات شما افزایش میده. گاهی افراد تصور می کنن بازاریابی محصول یا خدمات، تنها به تبلیغات و یا نوعی آگاهی بخشی سطحی محدود می شه. در صورتی که این موضوع تنها بخشی از فرآیند تخصصی مشاوره کسب و کار، چیدن اصولی استراتژی و تحلیل رقبای بازار شما را در برمی گیره.

 

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی است. بخش مشاوره بازاریابی و فروش صنعتی و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار آقای دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور فروش و بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی داخلی، مشاوره بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!