Skip to main content

محمد صدرا بابایی؛ مستر آلیاس!

By شهریور ۲۹, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

محمد صدرا بابایی؛ مستر آلیاس! اولین بار که با آقای بابایی آشنا شدم از طریق سامانه میدون بود؛ جوانی فعال، دهه ۷۰ ایی که بزرگ بزرگ فکر می کرد و البته عمل هم می کرد! موضوع مشاورش برام جالب بود؛ اینکه مشتری خارجی زیاد دارم ولی نمی تونم راحت پولم رو بگیرم! این روزها خیلی ها دنبال اینن که یک دیگه بهشون بگه شما چی کاره بشین؛ اما آقا محمد صدرا توانسته بود هم توانایی ها و هم علاقه مندیش رو به خوبی پیدا کنه؛ خیلی قشنگ و در کوتاه ترین زمان ممکن بازار هدفش رو تارگت کنه! به نظرم سوژه های کارآفرینی تا دلتون بخواد دور و برمون ریخته اما نکته اش تو دو اصل کلیدی هستش؛ یکی اینکه اول خودمون رو خوب بشناسیم و دیگری اینکه تو یک زمینه صاحب مهارت بشیم. مصداق بارز این دو اصل هم آقای بابایی هستش.

مستر آلیاس نتیجه زحمات محمد صدرای بابایی هستش که توانسته کل دانشجوی خارجی رو از جای جای کره خاکی برای خودش جمع کنه. مهم نیست چه چیزهایی تو زندگی نداری؛ مهم اینه که یک هدف و نقشه راه داشته باشی و یک منتور خوب بالای سرت باشه که برات راه بلدی کنه!

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

 

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده

 

شماره تماس جهت مشاوره!