Skip to main content

برند مانی؛ برند وفادار به کیفیت

By آبان ۱۹, ۱۴۰۰آرشیو مقالات تخصصی

 

 

برند مانی؛ برند وفادار به کیفیت: گندم و آرد در دنیای امروز اهمیت زیادی دارد و عملاً بخش بزرگی از قوت غالب مردم را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که برندها و کسب و کارهای زیادی وجود دارند که در ارتباط با این نیاز عمده بشر امروز دارند کار و تلاش و تحقیق می‌کنند. از جمله این برندها نیز، می‌توانیم به برند مانی اشاره کنیم؛ برندی که علی ظفری ان را راه‌اندازی کرده است و امروزه با توجه به کیفیت‌گرایی و علم‌گرایی، توانسته در حوزه خودش موفق ظاهر شود.

این برند، در ابتدا با کمک از مشاوره کسب و کار و مشاوره تبلیغاتی و مشاوره فروش و بازاریابی، قدم در مسیری گذاشت که می‌دانست در آن، با کمترین شکست روبه‌رو خواهد شد. ظفری و برند مانی، می‌دانند که منشأ بیشتر شکست‌ها حرکت بدون علم و چشم‌انداز و هدف و منطق است؛ به همین دلیل است که سعی کرده‌اند از بهترین مشاور کسب و کار و بهترین شرکت مشاوره بازاریابی و فروش سود ببرند. نتیجه این دوراندیشی، حضور پررنگ این چهره در حوزه بهبود کیفیت آرد و نان است؛ حوزه‌ای که مورد نیاز بسیاری است. این حوزه، همان حوزه غنی‌سازی آرد و بهبود کیفیت نان‌ها و … است که از طریق افزودنی‌های غذایی و ریزمغذی‌ها و دیگر راه‌های موجود به سرانجام می‌رسد.

جالب این‌که پدر او نیز در کار تولید کیک و بیسکوئیت و … بوده و او به نوعی مسیر پدرش را دنبال کرده است. او حالا کسب و کاری با ۳۰ کارمند و کارگر را اداره می‌کند و ویژگی‌های شخصیتی خاصی مانند خونگرمی و پشتکار دارد؛ که به او کمک کرده تا بتواند به خوبی در کارش جا بیفتد و به اصطلاح به مهندسی انسانی خوبی دست بزند. او در خانواده‌ای که از نظر اقتصادی متوسط بوده‌اند به دنیا آمده است. بیشترین مشتریان او را قنادی‌ها، شیرینی‌پزها، تولیدکنندگان کیک، نان و … تشکیل می‌دهند. او اشاره می‌کند که در سطح جهان سه هزار گونه گندم کشت می‌شود که هر کدام برای مصرف خاصی کارکرد دارند. جالب این‌که گندم‌های کشت شده در این به ۲۰۰ نوع هم نمی‌رسد. او به قدری در کار خودش خبره شده که حتی در دانشگاه‌های مختلف هم حضور به هم می‌رساند تا تدریس کند. این کارآفرین معتقد است که هر کسی باید زیبایی‌های کارش را به خوبی درک کند تا بتواند در آن دوام آورده و رشد کند.

 

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور راهنمای افرادی است که موفقیت در کسب و کار یکی از اهداف بزرگ آنها در زندگی می باشد. بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط بهترین مشاور کسب و کار دکتر بزاززاده مدیریت می شود. مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی از فعالیت های عمده ایشان در طول این سال ها بوده است. آن چه در کلینیک تبلیغاتی ایده تحقق پیدا کرده است ارائه انواع برنامه های عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازار، بازاریابی داخلی، بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بوده است. بدون شک اگر شما هم برای توسعه کسب و کار خود به برنامه های طراحی شده کلینیک مشاوره کسب و کار ایده یا هر شرکت مشاوره کسب و کار معتبر دیگری، جامه عمل بپوشانید دیر یا زود قله های موفقیت را در حوزه فعالیت خود فتح خواهید کرد.



شماره تماس جهت مشاوره!