Skip to main content

برایان تریسی ؛ مشاور فروش

By اسفند ۹, ۱۳۹۹آرشیو مقالات تخصصی

 

برایان تریسی یکی از سخنرانان برجسته آمریکایی در زمینه تجارت و یکی از مشاوران و مربیان نام آور در زمینه پیشرفت فردی و غیر فردی است. به علاوه، کتاب هایی که او تألیف کرده بسیار پر فروش هستند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار مخاطب درباره موضوعات مختلف از جمله موفقیت فردی، ریاست، کارآیی اجرایی، خلاقیت و فروش سخنرانی می کند. او بیش از ۴۰ جلد کتاب تألیف و بیش از ۳۵۰ کلیپ آموزشی صوتی و تصویری تولید کرده است. بیشتر آثار برایان تریسی به زبان های دیگر ترجمه شده اند و در ۵۲ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرند. برایان برای بیش از هزار شرکت، از جمله I.B.M و MC Donnell Douglas مشاوره کرده است و به صورت خصوصی بیش از ۲ میلیون نفر را تعلیم داده است. ایده های او اثبات شده، عملی و زود بازده هستند. خوانندگان کتاب های او، شرکت کنندگان در سمینارهای او و مراجعان برای تعلیم، مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی هایی را می آموزند که می توانند بلافاصله برای پیشرفت در زندگی فردی و حرفه ای شان آنها را به کار بگیرند.

 

 

کتاب های متعددی از برایان تریسی به فارسی ترجمه شده است که ما تعدادی از آنها را برای شما معرفی می کنیم:

قدرت برنامه ریزی

در این کتاب درباره قدرت تجسم موفقیت و استفاده از قدرت جاذبه صحبت می شود. بسیاری از مردم دریافته اند که هر چند فکر کردن به خواسته هایشان شروع خوبی محسوب می شود، اما کافی نیست. برایان تریسی در قدرت برنامه ریزی راه های واقعی رسیدن به موفقیت را معرفی می کند.

قدرت جذبهب

برا ی رسیدن به قله باید از قدرت جذبه برخوردار بود. جذبه همه چیز است و هیچ چیز نیست. تلاش و پشتکار، ظاهر، نحوه راه رفتن، تناسب اندام، صدا و آرامش در رفتار و حرکات، خوش قیافه یا زیبا بودن اصلا لازم نیست، تنها چیزی که نیاز داریم جذبه است.

مدیریت زمان

برایان تریس می داند در باره مدیریت زمان، اولویت های آن و نیز زندگی چه بگوید. اگر به گفته های او در این کتاب عمل کنیم، افزایش درآمد و ارتقای کیفیت زندگی شما به طور شگفت انگیزی تضمین خواهد شد.

قدرت بیان

خوب صحبت کردن به ما کمک می کند مورد احترام دیگران قرار بگیریم و از نظر دیگران ارزش بیشتری داشته باشیم، در معاملات موفق شویم و مورد توجه افراد تأثیر گذار قرار بگیریم که می توانند دریچه مهمی برای زندگی و حرفه ما باز کنند.

 

آموزش بازاریابی در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده

ما در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و بین الملل، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

شماره تماس جهت مشاوره!